GEOBLOG DEL CATALÀ CENTRAL

dilluns, 16 de setembre de 2013

Tardoral poètica a Verdú




44 comentaris:

Quadern de mots ha dit...

Que vagi molt bé!!!

Jordi Dorca ha dit...

Gràcies, Carme. A veure si un dia coincidim.

Núria Pujolàs ha dit...

Som-hi!

Jordi Dorca ha dit...

Som-hi, Núria.

Consol ha dit...

M'alegra veure dos noms coneguts, el teu i el de l'Helena. Que tingueu una bona vetllada.

Dafne ha dit...

Desitjo que us vagi molt bé. La cantireta me´n va fer cinc cèntims, i tot i la seva motivació, no hi podré assistir.
Una abraçada!!!

Helena Bonals ha dit...

Jo ja he provat d'interpretar el cartell!!! No me'n sé estar!

Loreto Giralt Turón ha dit...

Quants noms coneguts...passeu-ho molt bé!

M. Roser ha dit...

Jo potser vindré, potser no...Faré el possible.
Petonets.

Jordi Dorca ha dit...

Dafne,
Un dia has de venir,
que tu també tens poemes per llegir.
Ja li diré a la Canti que t'insisteixi.

Jordi Dorca ha dit...

Consol,
Moltes gràcies. Però en sap greu que ens perdrem el teu reportatge fotogràfic.

Jordi Dorca ha dit...

Helena,
Que bo!
Gran intèrpret!

Jordi Dorca ha dit...

Loreto,
Tots som famosos, eh?

Jordi Dorca ha dit...

Roser,
Portaré el teu llibre perquè me'l signis.

Carme ha dit...

Doncs finalment espero que també podré ser-hi, Jordi!!!

Jordi Dorca ha dit...

Bé, Carme!

Alba ha dit...

Allà estaré! A veure si sóc a temps d'acabar un videopoema per portar-lo!

Jordi Dorca ha dit...

Alba,
Bon dia. Molt bé!!!

Galionar ha dit...

Fins dissabte, Jordi!

El porquet ha dit...

Quin cartell! I no només ho dic pel disseny que té!

Jordi Dorca ha dit...

Fins dissabte, Montse!

Jordi Dorca ha dit...

Fins dissabte, Porquet.
El cartell també hi serà.

maijo ha dit...

M'agradaria venir, però em queda una mica lluny... :-(
De totes maneres em sembla una magnífica manera de començar la tardor. Felicitats!!!

Jordi Dorca ha dit...

Maijo,
Tinc intenció de llegir un poema de 'Mar a la vista' el dia de la Tardoral. A veure si us animeu i veniu. Em faria molta il·lusió. I no és tan lluny.

Imma ha dit...

Que us ho passeu molt bé demà! Serà, ben segur, una bona vetllada. Ets molt considerat en llegir un poema de "Mar a la vista".

Moltes gràcies, Jordi!

rits ha dit...

Anirà molt bé!!!
Passeu un molt bon vespre poètic!!

Elfreelang ha dit...

veig que arribo a misses dites espero que ens expliquis una mica com ha anat tot!

Jordi Dorca ha dit...

Gràcies, Imma! Vaig mirar de fer-li honors. Ja t'ho explicaran.

Jordi Dorca ha dit...

Gràcies, Rits! Va anar bé.

Jordi Dorca ha dit...

Elfree,
La pròxima vegada has de venir.

Joan Abellaneda ha dit...

va estar tot genial jordi, gràcies per compartir la teva poesia amb tots nosaltres, fins la propera ! ;-)

Verba volant, scripta manent ha dit...

Espero que tot sortís molt bé!

Jordi Dorca ha dit...

Gràcies, Joan. I a reveure!

Jordi Dorca ha dit...

Verba,
Va anar bé, i tant que sí. Amb una mesura molt bona, crec jo.

Olga Xirinacs ha dit...

Una xarxa poètica envolta el món: quina tranquil·litat, perquè si perdem l'equilibri sabem que ens empara.

Helena Bonals ha dit...

Que maco això que dius, Olga!

Imma ha dit...

Bon dia, Jordi. La meva germana em va posar al corrent de l'agradable vetllada que vau compartir i de la teva especial participació. Aquestes inciatives aporten color, trenquen les rutines i apropen sensibilitats. Tot i no ser-hi, també vaig contribuir, gràcies a tu.


Jordi Dorca ha dit...

Olga,
Xarxa intangible,
farem bé de caure-hi de tant en tant. Gràcies!

Jordi Dorca ha dit...

Imma,
Doncs sí: és un al·licient que ens ofereix la vida. Llegir en veu alta el que ha sentit i escrit una altra persona és una gran experiència. Ho recomano.
La tria del poema també és un moment ben especial. De llibertat i d'esforç de comprensió (de fet, vaig dubtar fins a l'últim moment entre dos poemes).
Va ser un plaer.
Gràcies per haver vingut!

Olga Xirinacs ha dit...

ABEDEIA és l'acròstic dels noms presents.
Abedeia és eufònic, conventual i ben dit.

maijo ha dit...

Va ser tot un plaer acompanyar-vos.
Salutacions.

Jordi Dorca ha dit...

Olga,
S'hauria d'adoptar, doncs. ABEDEIA, sona editorialesc i tot.

Jordi Dorca ha dit...

Maijo,
Moltes gràciesk per ser-hi, va ser una gran sorpresa.

Aldy wijaya ha dit...

Info Nya Bagus Banget..

Salam Kenal Jabat Tangan Dari Kami.

blog KAmi lg Blogwalking Obat Pembesar Penis

Dan Kalo Ada Yang Mau Cari Pembesar Penis ,, Obat Pembesar Penis Herbal Dan Obat Perangsang Atau Pun Obat Kuat Blog Kami Menyediakannya jika berkenan berkunjung ya.. makacih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...