GEOBLOG DEL CATALÀ CENTRAL

dimecres, 4 de setembre del 2013

A Vicent Andrés Estellés










Poema que dedico a Vicent Andrés Estellés amb motiu de l'aniversari del seu naixement: 
 



No té nom el teu nom



Sortiu, amics, eixiu al món

i abandoneu la vida

al vell carrer sense nom,

i a les cruïlles, tant com pugueu,

beseu-vos les estelles acarnissadament.



Beseu-vos, oh vosaltres,

en perfecte estat de destrucció,

beseu-vos que faci feredat!,

llepeu les flames,

unteu les fonts,

abraceu les places,

i lleveu-vos, oh sí,

la pàtria,

lliures,

ben lliure.



No té nom el teu nom. 






Aquest poema el trobareu molt amablement comentat en un dels blogs de la col·lega Helena Bonals, a qui agraeixo de tot cor el seu ajut i els seus consells de sempre.   




14 comentaris:

Enric Sanç ha dit...

Sortim, doncs!

Dora ha dit...

Estellés, tan vitalista com sempre, fa goig.

Helena Bonals ha dit...

No el conec gaire, Estellés, però aquest poema inspirat en ell m'agrada molt.

Carme Rosanas ha dit...

Ja l'havia llegit a ca l'Helena i em va agradar molt el primer cop i m'ha agradat més el segon cop.

No deixis mai la poesia, Jordi i no deixis tampoc de compartir-la amb nosaltres.

Una abraçada.

Unknown ha dit...

Gran poema i magnífica ressenya al bloc d'Helena Bonals, a l'alçada del poema.

Gràcies i abraçada!

rits ha dit...

Gran desconeixedora d'Estellés, cada vegada que regaleu un dels seus poemes em feu venir ganes de tastar-lo més.

M. Roser ha dit...

Jo tampoc conec gaire aquest poeta, em quedo amb això de la pàtria lliure...
Bon vespre, Jordi.

Glo.Bos.blog ha dit...

Molt bon poema i un bon homenatge a Estellés!

Elfreelang ha dit...

enguany se m'ha passat....bona tria per a homenatjar i compartir! gràcies!

Maijo Ginovart ha dit...

Que bonic! Arriba en un bon moment. Una abraçada, Jordi.

El porquet ha dit...

Ben recordat, Jordi.

Papallona blava. ha dit...

No té nom el teu nom...

M’agrada la sensació que deixa perquè cadascú esculli el seu nom i els seus sentiments arran d’ànima viva.

Jordi Dorca ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots vosaltres!

Ariadna Garrido ha dit...

No té nom el teu poema... no es pot definir perquè en vessen de sentits els versos.

:)

M'agrada molt... molt.

Abraçades valencianes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...