GEOBLOG DEL CATALÀ CENTRAL

dijous, 3 de març del 2011

Pot nevar en gotes baixes!







Aquest torna a ser un apunt més aviat lúdic, però amb una clara incidència en la vida meteorològica que avui mateix m'ha tocat de viure, tal com ho demostra el missatge d'alerta que ahir em va adreçar una familiar nostra de Manlleu: 


Pot nevar en gotes baixes!

Assabentats d'això, el nostre esmolat esguard s'hauria de posar, doncs, en l'equivalència acústica que trobareu al bell mig de l'enunciat, car la confusió la protagonitzen avui els sons oclusius [k] i [g], ben habituals en aquesta mena de combats acústics, i encara més quan hi concorre, com en aquest cas, algun element culte de mal rosegar. 



Torelló, 3 de març de 2011




El dibuix, no cal dir-ho, és manllevat del blog poètic de Carme Rosanes, al qual us recomano d'acudir.

La recomanació de visita l'estenc, igualment, al blog atmosfèric de Jordi Pamplona.  





6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Per la foto sembla que a Torelló avui hi havia gotes baixes... :)

Anna ha dit...

molt bona aquesta je je je..

Iris ha dit...

m'he rist molt, molt bona!!!

Jordi Dorca ha dit...

Carme,
El dibuix em sona.

Anna,
Sí: molt bona, i ben real.

Iris,
És un plaer.

Helena Bonals ha dit...

M'ha costat de capir, sempre tan esmolat, el teu esguard!

Jordi Dorca ha dit...

Helena,
Ho aprenc en altres llocs.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...