GEOBLOG DEL CATALÀ CENTRAL

divendres, 28 de gener del 2011

Un balenari










9 comentaris:

Catalina Cerdó ha dit...

En tenim de bons de balenaris per aquí... tot i que jo encara no he vist cap balena.
Una abraçada mallorquina!

Jordi Dorca ha dit...

Fixa-t'hi bé. Amb una mica de sort...
Una abraçada mallorquina!

Helena Bonals ha dit...

Aquesta metàtesi em recorda el meu nom ("belenari"). Quines sortides de la capacitat permutadora popular!

LA MAR ha dit...

he de dir que la meva tia està una mica grassa, per tant la fusió de les dues paraules estaria justificada.... :DD

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je... m'ha fet gràcia, aquesta!

Anònim ha dit...

Molt bona aquesta je,je

Francesc Puigcarbó ha dit...

Molt bona! al balenari hi deuen haver embalums. Oi?

Jordi Dorca ha dit...

Helena,
Ben dit, Belenari. Però jo diria que hi ha força diferència d'embalum, que diu en Francesc Puigcarbó.

Jaume,
Metàtesi de molt de pes!
Si te'n vénen més al cap, ja ho saps.
Agraït.

Carme,
N'aniré posant més. Divendres vinent toca equivalència acústica. O dissimilació, ara no ho sé...

Anònim,
Sí, sí, m'ho va passar en Jaume Escanellas, del blog La Mar (allà on hi ha balenes i altres raons de pes).

Francesc,
Sí, sí, un bon embalum. I sura!

Me'n vaig a can Puigcarbó, a llegir els últims posts.


Gràcies a tothom!

M. Roser ha dit...

Jovaig estar un cap de setmana a un balenari per fer una cura per desestressar-me. Si en devia estar ( d'estressada), que no en vaig veure cap de balena!!!
M. Roser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...